Care sunt costurile pentru a avea un site web creat de o agenție?
Un răspuns generalizat la această întrebare nu este, desigur, posibil. Cu toate acestea, costurile pentru un proiect de site web cu o agenție pot fi estimate destul de bine în avans, pe baza câtorva puncte cheie.
În esență, costurile depind de tipul de site web pe care îl aveți în vedere. De regulă, trebuie să vă gândiți la costuri relativ mici doar dacă aveți nevoie doar de un blog. Un site web corporativ tipic se situează în intervalul mediu în ceea ce privește costurile. Urmează zona de comerț electronic și zona de membri. În vârful scării costurilor se află aplicația web. Această gradație se datorează în primul rând complexității proiectului respectiv și cheltuielilor de bani, timp și expertiză asociate. Cu cât mai multe dintre aceste resurse sunt disponibile în cadrul companiei sau cu cât mai multe resurse pe care compania însăși le pune la dispoziție, cu atât mai ieftină este realizarea unui site web. Aici se aplică principiul in-house.
La urma urmei, dacă dispuneți de expertiza necesară în interiorul companiei și o puteți pune la dispoziție pentru un astfel de proiect, nu este, desigur, necesar să comandați o agenție pentru a vă programa noul site web. Cu toate acestea, este posibil să aveți nevoie de sprijin în ceea ce privește găzduirea, marketingul online corect din punct de vedere strategic sau integrarea unor sisteme terțe. O agenție bună vă va oferi exact sprijinul de care aveți nevoie pentru a maximiza succesul site-ului dvs. web.
Aveți acum o imagine de ansamblu a costurilor aferente creării unui site web de către o agenție. Citiți mai departe pentru a afla care sunt factorii care determină suma pe care va trebui să o plătiți în final, la ce costuri de funcționare vă puteți aștepta și alte date importante pe această temă.
Propriul dvs. designer web, un freelancer sau o agenție de internet?
Foarte puține companii au un designer web intern. De regulă, nici nu merită să angajați un astfel de specialist pentru un proiect de site web.
Prima și cea mai rentabilă alternativă la un designer web in-house este angajarea unui freelancer. Cu toate acestea, de multe ori aveți nevoie de mai mult decât un designer pentru a crea interfața site-ului web. Aveți nevoie, de asemenea, de un programator pentru a crea funcționalități importante și de un expert în marketing online pentru a vă asigura că site-ul dvs. funcționează cu adevărat pentru dvs. pe termen lung. În acest context, este important să aveți experiență în gestionarea proiectelor și/sau să aveți cunoștințe de uzabilitate, experiență a utilizatorului, SEO etc. dumneavoastră sau să aveți specialiști corespunzători în echipa dumneavoastră. Mulți freelanceri programează strict în funcție de specificațiile clientului - dar strategia este furnizată de dumneavoastră, în calitate de client. Întotdeauna bugetați o sumă mică de patru cifre pentru acest lucru.
Dacă prețuiți o consiliere completă, atunci o agenție este cea mai bună alegere. Acest lucru se datorează faptului că designerii web, programatorii și specialiștii în marketing online vor lucra împreună la proiectul dvs. web. Aici, cerințele dumneavoastră vor fi înregistrate cu precizie, vi se va arăta ce este posibil și ce este necesar, iar la final profesioniștii vor coordona etapele individuale de lucru în așa fel încât să obțineți un rezultat cât mai eficient și mai util posibil.
Și cât costă un site web profesional pe care îl comandați de la o agenție? Investiția poate ajunge cu ușurință la cinci cifre, iar pentru o aplicație web poate ajunge chiar și la șase cifre. Citiți mai jos pentru a afla cum se calculează costurile în detaliu. Dar mai întâi câteva cuvinte despre cum să alegeți furnizorul potrivit.
Factori care influențează costurile
Să analizăm acum factorii care influențează costul de creare a unui site web. În cazuri speciale, este posibil să existe costuri suplimentare. Cu toate acestea, ar trebui să țineți cont aproape întotdeauna de următoarele puncte.
- Nevoile individuale
În primul rând, depinde foarte mult de ceea ce aveți nevoie și de cât de scump va fi de fapt site-ul dvs. web. V-am oferit deja un ghid aproximativ la începutul acestui articol: Categorizarea variază de la blog la aplicație web. Între ele, însă, există încă mult spațiu de manevră sau unele necesități obligatorii pentru obiective speciale ale site-ului web, ceea ce poate însemna prețuri mai mari.
Ca regulă generală, cu cât un site web trebuie să fie mai complex, cu atât va fi mai scump. Pentru a minimiza cheltuielile și a obține totuși un succes cât mai mare, ar trebui să vă gândiți cu atenție la modul în care puteți răspunde la următoarea întrebare:
- Ce beneficii ar trebui să aibă site-ul web pentru compania mea și pentru utilizatori?
- Ce este cu adevărat necesar pentru a atinge aceste obiective?
- Aveți deja un design corporativ?
Designul corporativ este foarte important pentru valoarea de recunoaștere a companiei dumneavoastră. Dacă site-ul dvs. trebuie să fie asociat cu compania dvs., acesta trebuie să fie ușor de recunoscut.
În plus, o imagine corporativă standardizată în mod corespunzător promovează crearea unui brand și acceptarea companiei în rândul clienților. Acest lucru duce, la rândul său, la o șansă semnificativ mai mare de achiziții repetate și de identificare cu produsele, viziunile, valorile etc. dumneavoastră.
În cazul în care trebuie creat un design corporativ și pentru site-ul web, acest lucru implică, bineînțeles, costuri suplimentare.
- Ce măsuri de securitate trebuie să fie luate?
În funcție de tipul de site web, sunt importante diferite standarde de securitate. Ca regulă generală, site-urile comerciale trebuie să aibă o criptare adecvată.
Doar din acest motiv, criptarea HTTPS cu un certificat SSL corespunzător este obligatorie. Acest lucru se datorează faptului că browserele avertizează vizitatorii cu privire la site-urile web care nu sunt protejate corespunzător. Acest lucru s-ar reflecta, desigur, în mod negativ asupra companiei dumneavoastră.
În cazul unui magazin online, cerințele merg și mai departe. Metodele de plată securizate și protecția datelor în conformitate cu GDPR sunt deosebit de importante în acest caz.
- Instalarea software-ului
Un CMS trebuie mai întâi instalat pe un spațiu web înainte de a fi disponibil. De obicei, acest lucru este în mare parte automatizat. Nu există costuri suplimentare.
Cu toate acestea, configurarea sistemului și personalizarea acestuia în funcție de nevoile dumneavoastră, ca utilizatori finali, nu se face fără implicarea dumneavoastră.
O agenție bună va asigura, de asemenea, o utilizabilitate optimă în backend, ceea ce înseamnă că funcțiile deosebit de importante trebuie să fie accesibile rapid la bază. Calculați aici efortul individual.
- Unde se află locația de găzduire?
Furnizorii de găzduire sunt de duzină. Prețurile variază foarte mult. Site-ul poate fi găzduit deosebit de ieftin dacă aveți propriul server web. Cu toate acestea, acest lucru este rareori cazul.
Serverele de la agenția dvs. web sunt cea mai bună alternativă. Aici, de obicei, obțineți exact serviciile de care aveți cu adevărat nevoie și nu plătiți pentru diverse caracteristici ale pachetului care sunt de fapt inutile pentru dumneavoastră - așa cum se întâmplă adesea în cazul hosterilor externi.
- Este necesar să integrați opțiuni de contact și comunicare?
Nu se mai pune problema ca toate datele de contact disponibile să fie afișate în mod vizibil pe site-ul web. Opțiunile de comunicare directă sunt, de asemenea, din ce în ce mai așteptate de către (potențialii) clienți din ziua de azi.
Dacă acesta este cazul grupului dvs. țintă, ar trebui să integrați funcțiile corespunzătoare, cum ar fi chat live, chat bot, videochat etc. Alegerea canalelor de comunicare depinde de preferințele vizitatorilor dvs. tipici. Sau, de asemenea, de dorința dvs. de a vă diferenția de concurenți.
- Ce fel de conținut multimedia face parte din site-ul web?
Unul dintre cei mai importanți factori de succes pentru site-urile web în prezent este furnizarea de conținut cu valoare adăugată. Pe de o parte, este necesar să creați un conținut multimedia remarcabil, cu potențial de interacțiune.
Pe de altă parte, este necesar, de asemenea, să se creeze mediile sau locațiile optime pentru acest conținut. Ambele sunt asociate cu costuri considerabile.
- Ar trebui ca SEO să fie realizat imediat?
în prezent, clienții (potențiali) caută în general mai întâi soluții online atunci când au o problemă sau o solicitare. Google este adesea primul port de apel, astfel încât un nou site web ar trebui să aibă premisele ideale pentru o bună găsire în clasamentul Google încă de la început.
Deși SEO este asociat cu costuri suplimentare, acesta are, de asemenea, o relevanță economică ridicată.
- Este necesară conectarea la sisteme terțe?
Conectarea propriului site web la alte sisteme este adesea perfect logică.
De exemplu, asistența pentru solicitări de informații prin intermediul unui chat integrat în site-ul web poate oferi un sprijin deosebit de bine direcționat dacă este integrat managementul relațiilor cu clienții (CRM). Sau automatizarea marketingului poate fi conectată pentru a converti lead-urile în clienți cu un efort minim, dar cu beneficii maxime.
Care sunt costurile de funcționare pentru întreținerea site-ului web?
În plus față de costurile unice pentru configurarea CMS, pentru designul web, pentru integrarea aplicațiilor de la terți etc., un site web este aproape întotdeauna asociat cu costuri permanente.
- Costuri pentru domeniu
Domeniul este practic adresa site-ului dvs. web. Domeniile fac de obicei obiectul unui contract de închiriere.
- Costuri pentru găzduire
Costurile de închiriere sunt, de asemenea, suportate pentru serverele pe care este găzduit site-ul dvs. web. Acestea includ costurile de energie pentru operare și întreținere periodică.
- Marketing online
Potențialul maxim al unui site web poate fi realizat numai prin marketing online.
Acesta este un exemplu tipic: Dacă doriți să vă îmbunătățiți poziționarea site-ului dvs. web pentru a convinge mai mulți clienți să vă viziteze site-ul, trebuie să efectuați o optimizare orientată a motoarelor de căutare (SEO). Probabilitatea ca site-ul dvs. să se piardă în imensitatea web fără o optimizare corespunzătoare este de fapt foarte mare. În general, marketingul online este un proces continuu. Prin urmare, costurile sunt întotdeauna suportate.
- Întreținere și asistență:
Site-ul dvs. trebuie să fie actualizat din punct de vedere tehnic. Aceasta este singura modalitate de a asigura funcționalitatea și securitatea pe termen lung. Folosiți sprijinul unui furnizor de servicii profesionist pentru a minimiza riscurile.
- Certificatele SSL
Un certificat SSL este deseori inclus odată cu găzduirea. Cu toate acestea, certificatele SSL plătite sau certificatele TLS sunt deosebit de utile pentru datele și procesele sensibile. În plus față de certificatele tipice și adesea gratuite de validare a domeniului, există și certificate care permit identificarea unei organizații.
Costuri pentru dezvoltarea web de CMS, magazine online & Co.
Sistemele de gestionare a conținutului (CMS) și magazinele online sunt disponibile gratuit ca sursă deschisă. Așa că ați putea crede că costurile pentru dezvoltarea web a sistemelor de gestionare a conținutului, a magazinelor online, a aplicațiilor web, a aplicațiilor & co. nu costă prea mulți bani, nu-i așa?
Există diverse sarcini implicate în crearea unui sistem de gestionare a conținutului. Depinde de dvs. ce sarcini vă asumați și pe care le încredințați unei terțe părți:
- În primul rând, trebuie să instalați sistemul de gestionare a conținutului sau magazinul online pe un server web. Și exact aici mulți oameni își ating limitele tehnice. Mulți furnizori de găzduire oferă aceste aplicații open source preinstalate pe serverele lor. Sistemul de gestionare a conținutului sau magazinul online poate fi pus în funcțiune cu doar câteva clicuri.
- Designul aplicației nu este încă finalizat. Prin urmare, trebuie să creați dvs. înșivă șabloanele pentru paginile de pornire, paginile de prezentare generală, paginile de categorie, paginile de detaliu etc. Pentru a face acest lucru, de obicei aveți nevoie și de cunoștințe tehnice și experiență în lucrul cu HTML, CSS, PHP, Java etc.
- Doriți să vă personalizați sistemul de gestionare a conținutului sau magazinul online? Atunci trebuie să fiți și mai familiarizat cu HTML, CSS, PHP, Java & Co.
Și exact aici intră în joc agențiile web. Acestea sunt specialiști în acest domeniu și oferă instalarea sau dezvoltarea aplicațiilor web ca serviciu. Și asta are un cost.
Ce fel de costuri sunt suportate?
Desigur, costurile pe care le veți suporta depind de cerințele dumneavoastră. Sunteți interesat să personalizați sau să configurați un sistem existent? Doriți să realizați cerințele dumneavoastră individuale pentru sistem? Toți acești factori pot avea o influență majoră asupra tipului și valorii costurilor de dezvoltare a unui site web.
Dezvoltarea unui site web cu o agenție digitală
Cei mai importanți pași în acest proces
În cele din urmă, am rezumat pentru dumneavoastră (într-o formă simplificată) modul în care funcționează un proiect tipic de site web. Cunoașterea acestui proces este importantă pentru a estima amploarea proiectului, precum și timpul și forța de muncă necesare.
Ne-ar face plăcere să vă sprijinim pentru a vă face prezența online competitivă și orientată spre viitor:
- Cum se compară site-ul dvs. cu cei mai puternici concurenți? Vom efectua o verificare gratuită a actualizării TYPO3 și vom lucra împreună cu dumneavoastră pentru a defini un obiectiv orientat spre succes.
- Vă sfătuim cu expertiza noastră vastă pe teme de experiență a utilizatorului și de orientare a utilizatorului pe site-ul dvs. web. În acest fel, vă putem ajuta să le oferiți clienților dvs. o experiență optimizată.
- Dezvoltatorii noștri web experimentați vor fi bucuroși să vă realizeze dorințele individuale - fie că este vorba de dezvoltarea de extensii, site-uri web responsive, aplicații sau conexiuni de interfață.
- Aveți nevoie de un site web nou? Nici o problemă. Vom colabora cu dvs. pentru a găsi sistemul de gestionare a conținutului potrivit pentru dvs. și vom începe cu dvs. de la zero.
- Echipa noastră de asistență este întotdeauna disponibilă pentru a vă oferi asistență tehnică și editorială, precum și cursuri de formare periodice.