Automatizarea proceselor de marketing
Automatizarea marketingului, cunoscută și sub numele de automatizare a marketingului, este o metodă de automatizare a proceselor de marketing și de vânzări, susținută de un software. Profilurile utilizatorilor sunt îmbogățite cu informații bazate pe comportamentul acestora, pentru a crea procese de campanie automatizate pentru o comunicare personalizată. Creșterea numărului de clienți noi potențiali și calificați (așa-numitele lead-uri) este unul dintre obiectivele automatizării marketingului.
Ce probleme pot fi rezolvate cu ajutorul automatizării marketingului?
Comportamentul de cumpărare al oamenilor s-a schimbat. Internetul joacă acum un rol important în majoritatea deciziilor de cumpărare. Mii de potențiali clienți caută probabil pe internet produsele și soluțiile dumneavoastră. Aici se află problema:
- Că nu este atât de ușor să îi aduci pe acești oameni pe site-ul tău.
- Atunci când se află pe site-ul dvs. web, nu este ușor să intrați în contact cu acești oameni.
- Că nu este ușor să filtrezi contactele care sunt dispuse să cumpere, adică lead-urile bune.
- Și că nu este ușor să recunoști momentul potrivit în care un potențial client este gata să cumpere.
Automatizarea marketingului există pentru a rezolva această problemă.
Instrumentele noastre de automatizare a marketingului vă ajută să vă optimizați procesul de marketing prin executarea automată a acțiunii corecte pe baza intereselor clienților respectivi - de exemplu, produse adecvate sau subiecte de buletin informativ pe baza interesului de cumpărare.
4 Funcțiile de bază ale automatizării marketingului
Studii de caz pentru automatizarea marketingului
O companie de tehnologie îmbunătățește managementul lead-urilor prin automatizarea marketingului
O companie de tehnologie a folosit automatizarea marketingului pentru a-și îmbunătăți gestionarea lead-urilor. Clienții potențiali au fost înregistrați, calificați și gestionați cu ajutorul unor procese automatizate. Acest lucru a permis companiei să abordeze potențialii clienți într-un mod mai direcționat și mai rapid și să îi transforme mai repede în clienți.
Prin utilizarea automatizării marketingului, compania a reușit, de asemenea, să își optimizeze procesele de gestionare a lead-urilor și să economisească resurse. Fidelizarea clienților a fost, de asemenea, consolidată, deoarece potențialii clienți au fost susținuți pe parcursul întregului proces de decizie de cumpărare, grație unui lead nurturing țintit.
În general, compania a reușit să crească calitatea vânzărilor cu 35 % și să scurteze ciclurile de vânzare cu 20 % prin utilizarea automatizării marketingului.
Compania de software crește conversiile prin campanii automate de e-mail
O companie de software a folosit automatizarea marketingului pentru a-și automatiza și personaliza campaniile de marketing prin e-mail. Au fost create e-mailuri automatizate care au fost adaptate la comportamentul și interesele individuale ale destinatarilor. Părțile interesate au fost ghidate treptat către o achiziție prin intermediul unui lead nurturing țintit.
Datorită abordării țintite, compania a reușit să crească semnificativ rata de deschidere și de clicuri a e-mailurilor. Rata de conversie a crescut, de asemenea, deoarece potențialii clienți au primit informații și oferte relevante. În general, compania a reușit să crească conversiile cu 25 % prin utilizarea automatizării marketingului.
Furnizorul de servicii financiare folosește automatizarea marketingului pentru a personaliza conținutul site-ului web
Un furnizor de servicii financiare a utilizat automatizarea marketingului pentru a îmbunătăți personalizarea conținutului site-ului web. Procesele automatizate au fost utilizate pentru a genera în mod dinamic conținutul site-ului web și a-l personaliza în funcție de vizitator. Acest lucru a permis să se adreseze utilizatorului cu conținut personalizat și să îmbunătățească experiența utilizatorului.
Prin utilizarea automatizării marketingului, furnizorul de servicii financiare a reușit, de asemenea, să crească gradul de implicare a vizitatorilor pe site-ul web. De asemenea, a crescut și generarea de lead-uri, deoarece vizitatorii site-ului web au fost abordați într-un mod mai bine direcționat prin conținut personalizat.
În general, furnizorul de servicii financiare a reușit să crească rata de conversie cu 15 % și să crească timpul petrecut pe site-ul web cu 25 % prin utilizarea automatizării marketingului.
Produse pe care le folosim pentru automatizarea marketingului
Mautic
Soluția cloud open source pentru o mai bună performanță a clienților pe toate canalele
Marketo
Optimizează gestionarea lead-urilor, interacțiunile între canale și atribuirea multi-touch.