Microsoft Dynamics: Cea mai bună soluție de automatizare a marketingului pentru companiile B2B
Numele spune totul: Microsoft Dynamics creează un nivel ridicat de flexibilitate și agilitate prin conectarea datelor, proceselor și echipelor cu aplicații de afaceri inteligente. Cu Dynamics, puneți bazele unei companii hiperconectate și vă integrați fără probleme în mediul familiar Office 365.
De ce Microsoft Dynamics pentru compania dumneavoastră B2B?
Microsoft Dynamics este o platformă de top de automatizare a marketingului și CRM, special adaptată nevoilor companiilor B2B. Datorită integrării sale perfecte în ecosistemul Microsoft și a unei game largi de caracteristici, aceasta permite organizațiilor să își eficientizeze și să facă mai eficiente și mai eficace procesele de marketing, vânzări și servicii pentru clienți.
Unele dintre principalele beneficii ale Microsoft Dynamics pentru organizațiile B2B includ
- Automatizarea eficientă a campaniilor de marketing
- Centralizarea informațiilor despre clienți
- Crearea de profiluri personalizate ale clienților
- Funcții cuprinzătoare de analiză și raportare
- Îmbunătățirea proceselor de vânzare și a serviciilor pentru clienți
Trimiteți clienților și potențialilor clienți informațiile corecte și mesajele adecvate la momentul potrivit, prin intermediul canalului ideal:
- Segmentați-vă clienții sau clienții potențiali în funcție de diverse criterii.
- Permiteți și realizați marketingul încrucișat și multicanal
- Automatizați activitățile repetitive de marketing
- Planificarea și publicarea postărilor în rețelele sociale (social media)
- Fie că este vorba de evenimente online, offline sau hibride: Costurile, participanții, vorbitorii și sălile pot fi gestionate cu ușurință
- Tablourile de bord clare și alte analize vă ajută să țineți sub observație toate informațiile importante.
- Istoricul contactelor per client poate fi afișat grafic și monitorizat.
În calitate de agenție digitală cu experiență, avem o înțelegere profundă a cerințelor companiilor B2B și oferim un sprijin cuprinzător în implementarea Microsoft Dynamics Marketing Automation și CRM. Competențele noastre de bază includ:
- Strategie Consultanță
Vă ajutăm să vă definiți obiectivele de marketing, vânzări și servicii pentru clienți și să dezvoltați o strategie Microsoft Dynamics personalizată.
- Implementare
Implementăm platforma Microsoft Dynamics în organizația dvs. și o integrăm în sistemele și procesele dvs. existente.
- Formare profesională și Asistență
Oferim cursuri de formare pentru echipa dvs. pentru a asigura utilizarea eficientă a Microsoft Dynamics Marketing Automation și CRM și suntem disponibili pentru a răspunde la orice întrebări sau probleme pe care le puteți avea.
- Optimizare
Vă sprijinim în îmbunătățirea continuă a proceselor Microsoft Dynamics pentru a vă atinge obiectivele de afaceri.
Oferim o gamă largă de servicii pentru a sprijini companiile B2B cu introducerea Microsoft Dynamics Marketing Automation și CRM:
- Analiza nevoilor
Analizăm procesele dvs. actuale de marketing, vânzări și servicii pentru clienți și identificăm domeniile în care Microsoft Dynamics poate permite îmbunătățiri și creșterea eficienței.
- Configurarea sistemului
Configuram Microsoft Dynamics în funcție de cerințele dvs. specifice și ne asigurăm că platforma este optimizată pentru a îndeplini obiectivele dvs. de afaceri.
- Migrarea datelor
Vă sprijinim în migrarea datelor dumneavoastră existente despre clienți și a resurselor de marketing către sistemul Microsoft Dynamics.
- Integrare
Integrăm Microsoft Dynamics fără probleme în peisajul dumneavoastră IT existent
Analizați reacțiile contactelor dvs. la diverse activități de marketing cu Dynamics 365 Marketing. Sunt disponibile vizualizări detaliate pentru a analiza efectul măsurilor individuale. Acest lucru vă oferă posibilitatea de a învăța și optimiza în mod continuu.
De exemplu, analizați ce buletine informative și e-mailuri ați trimis. Analizați linkurile pe care le-ați trimis prin e-mail. Harta de căldură vă oferă o imagine de ansamblu asupra linkurilor pe care s-a dat click cel mai frecvent. De asemenea, obțineți o imagine de ansamblu completă cu indicatori cheie de performanță (KPI), primele 10 link-uri, răspunsul în timp, date geografice și multe altele.
În funcție de activitățile dumneavoastră, puteți extinde analizele cu statistici, analize și KPI la diferite niveluri:
- Contacte
- Lead-uri
- Segmente
- Călătorii ale clienților
- Pagini de aterizare
- Formulare
mprofi AG, partenerul dumneavoastră tehnic pentru Microsoft Dynamics 365 Marketing
Datorită unei analize aprofundate a nevoilor în prealabil, cunoaștem cerințele specifice pe care le are compania dumneavoastră în domeniul automatizării marketingului. Apoi, specialiștii noștri lucrează cu dvs. într-un mod structurat și rapid pentru a dezvolta cazuri de utilizare din activitatea dvs. de zi cu zi, care urmează să fie mapate în Dynamics 365 Marketing. Personalizat pentru compania dvs. și pentru industria dvs.
Beneficiul dumneavoastră? O creștere a eficienței de-a lungul întregului proces de marketing prin reunirea tuturor aplicațiilor necesare pe o singură platformă.